piątek, 28 lutego 2014

Dziękuję!

Jesteście wielcy! Mam już ponad 3100 wyświetleń i to dzięki Wam. Chciałam serdecznie podziękować za to, że śledzicie moje wpisy i komentujecie, co daje mi motywację do dalszej pracy :)
Przepraszam Was jeszcze raz za ogromną przerwę między II a III rozdziałem. Będę starać się, w miarę możliwości dodawać kolejne rozdziały w mniejszych odstępach czasowych.
UWAGA: popsuła mi się myszka więc przez najbliższy tydzień nie spodziewajcie się nowego wpisu :(
Kocham Was!! ;*

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie będzie przez tydzień wpisu :c No cóż, jakoś to przeboleje... Tak poza tym postem... to bardzo podoba mi się Twój blog. Jest ciekawy i nie podpatrujesz od innych ;)

    ~http://always-expecto-patronum.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie. Mile widziane komentarze! *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny roździał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Następny rozdział powinien pojawić się jakoś niedługo xD Gabrysia, jest w trakcie tworzenia jej dzieła. ~ Jej kochana Wąż :)

    OdpowiedzUsuń